Höst

Aloitin kutomaan (no joo siis neulomaan, mutta ei se vaan sovi mun suuhun! t. eteläpohjalaanen juntti) lapasta, tuli liian pieni. Purkuun. Aloitin virkkaamaan pipoa, en tykännytkään ideasta joten purin puolessa välissä. Näiden vastoinkäymisten jälkeen sain vihdoin aloitettua oikean kokoisia lapasia ja pari onkin jo pian niin valmis että olisi tännekin jotain esiteltävää.

Mutta nyt ei siis muuta kuin syksykuvia. Aurinkoiset syyspäivät on parhaita. Sadepäivätkin on ihan jees, kunhan ei tarvitse juurikaan ulkoilla. :-D

Oon myös järjestänyt korumateriaalejani, ostanut uusia lankoja ja suunnitellut monessa paikkaa nähtyjen Tororolapasten tekoa. Tästä se syksy taas lähtee!

Petra

5 kommenttia

  1. Hei nyt on pakko olla liikkellä joku vastoinkäymisten aalto, koska mä aloitin mielestäni söpöjä töppösiä, mut ei! Kuva huijas ja ne, tai siis se, olikin valmiina ihan ruma --> purkuun! Minäkin haluun tehdä totoro-lapaset! tsemppiä kutomiseen ;) mä jatkan neulomista.

    VastaaPoista
  2. Mä oon ihan vasta törmännyt nuihin Totoroihin, itsasiassa eilen näin ekan kerran ja jopa kahdessa eri blogissa! Ne tekis kyllä itekin mieli tehdä.

    VastaaPoista
  3. voi sellaiset totorot kun joku mullekkin tekisi :'D oon niin toivoton KUTOMAAN ( << ihan oikea sana ei mitää neulomista ; D) että en saisi oikeasti edes yksivärisiä lapasia ikinä valmiiksi.

    VastaaPoista
  4. Mitkä ne totorot on? Never heard.. Joo kutomaan kutomaan ;) mä alotin pari vuotta sitte kaulahuivia tekemään eikä se oo vieläkää valmis.. :P Kivoja syksykuvia :)

    VastaaPoista
  5. Elmeri: Onneksi purkaminen on helppoa ja langan saa uusiokäyttöön. :D Mä en aina oikein suunnittele mitä alan tekemään ja siksi näin käy joskus..

    Julia: Ne on kyllä söpöt, monet muutkin on sen huomannut. :)

    Nukke: Kutomaan nimenomaan, ne on nää murrealueiden erot. :-D

    Miia: Kiitos! :-) Tässä yksi esimerkki lapasista http://knittapotkyloita.blogspot.com/2009/12/norwegian-totoro-mittens.html

    VastaaPoista